tisdag 16 juni 2009

En vecka in i smeten

Det har gått ett tag sedan jag skrivit nu. Har varit en del med att komma in i allt på båten. Men nu verkar man landa så smått. En vecka ombord ungefär. Hunnit med att skruva separator och lite annat smått och gott i maskin. Märkt att däck 11 har bra akustik ifall man vill spela mandolin och sjunga sig en sång. Finns mycket filmer och har gått in i någon slags osocial fas på fritiden där det mest spelas mandolin och kollas film. Men skönt är det. Lyckats bränna mig rätt friskt på magen och bröstet, låg och småsolade en 20 min efter jag badat lite i pooles, sen var man askad vilket innebär att jag måste ha t-shirt under overallen för att det svider så snablarns annars. Så man svettas ju några liter om dagen.

 

Annars gött, för jämnan 32 grader. Vore det inte för att det var USA skulle jag kunna bo här. De gillar ju körsbär i allt möjligt osså, gött!

20090606(002)
Lägger in en bild från Texas City bara för att testa ett bloggverktyg jag laddat ner (i ungefär två timmar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar